Ήταν 1952 όταν δόθηκε στα ναυπηγεία της Ιαπωνίας Hitachi Zosen K.K. της Οσάκα η πρώτη μαζική παραγγελία από τον όμιλο του Γιάννη Μ. Καρρά. Εδώ και 70 χρόνια, κάθε 13 ημέρες, ναυπηγείται στις γιαπωνέζικες γιάρδες 1 πλοίο ελληνικών συμφερόντων (κατά μέσο όρο).

«Οι Ιάπωνες έπρεπε να είχαν φτιάξει άγαλμα στην ελληνική ναυτιλία», αναφέρει ο Γιώργος Φουστάνος, συγγραφέας του βιβλίου «Made in Japan» και ιστορικός ερευνητής της ναυτιλίας εδώ και 30 χρόνια, ιδρυτής του διαδικτυακού μουσείου Greek Shipping Miracle.

Σε αυτό το νέο του βιβλίο αποκαλύπτει μέσα από τα τεράστια αρχεία που διατηρεί με εκατοντάδες χιλιάδες φωτογραφίες, έγγραφα ναυτιλιακών εταιρειών και οργανισμών, περιοδικά, βιβλία, ακόμη και προσωπική αλληλογραφία μεγάλων πρωταγωνιστών της ναυτιλίας, τον ρόλο που διαδραμάτισε η ελληνόκτητη ναυτιλία στην ανοικοδόμηση της ιαπωνικής οικονομίας μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Για περισσότερα στο:

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/pos-i-elliniki-naftilia-sinevale-stin-anikodomisi-tis-iaponias-pics/

%d bloggers like this:
close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star